مادفوم

اندیشه ای نو در صنعت ساختمان

فهرست مطالب

یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟

یونولیت محافظ حبه قندی یکی از انواع یونولیت‌ های بسته‌بندی است که برای نگهداری محصولات حساس و شکننده استفاده می‌شود و در اندازه‌ها و ابعاد مختلفی تولید خواهد شد. با توجه به آنکه اندازه و ابعاد استاندارد این یونولیت تشابه زیادی به حبه قند دارد آن را یونولیت حبه قندی نام‌گذاری کرده‌اند و از نظر مواد سازنده و فرآیند تولید با سایر یونولیت‌ های بسته‌بندی دیگر تفاوتی ندارد

مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای یونولیت حبه قندی

یونولیت‌های حبه قندی همانند یونولیت گوشه و سایر یونولیت‌ بسته‌ بندی دیگر می‌تواند ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصربه‌فردی داشته باشد. از جمله مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌ها و مزایای این یونولیت می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

یونولیت محافظ حبه قندی

  • عدم واکنش با دیگر محصولات

یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی یونولیت محافظ حبه قندی و سایر یونولیت‌ها، نداشتن هیچ‌گونه واکنش شیمیایی است و این باعث می‌شود بتوان به سادگی از آن برای محافظت و بسته‌بندی انواع محصولات استفاده کرد.

  • مقاومت در برابر ضربه

یونولیت حبه قندی به واسطه بافت انعطاف‌ پذیری که دارد می‌تواند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی داشته باشد و مانع از انتقال نیرو و ضربات به لوازم و تجهیزات بسته‌بندی می‌شود. استفاده از این یونولیت‌ها می‌تواند از وارد شدن آسیب و خسارت به وسایل و تجهیزات حساس به ضربه جلوگیری کند.

  • عایق رطوبت

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های انواع یونولیت‌ها قابلیت آب‌گریزی آن‌ها و مقاومت بالا در برابر رطوبت است به همین دلیل می‌تواند از لوازم و تجهیزات مختلف در برابر رطوبت و مایعات محافظت کرده و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری نماید. حتی اگر رطوبتی در محیط تجهیزات و وسایل بسته‌بندی شده وجود داشته باشد، این یونولیت‌ها مانع از رسیدن آن به لوازم می‌شود

  • مقرون‌ به‌ صرفه

از دیگر مزیت‌های یونولیت حبه قندی قیمت مناسب است و افراد با هر بودجه‌ای می‌توانند آن را خریداری کرده و محصولات و کالاهای خود را با آن بسته‌بندی کنند. قیمت پایین این یونولیت‌ها حتی باعث افت کیفیت نیز نمی‌شود و همواره از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توان با اطمینان خاطر از آن برای محافظت لوازم مختلف استفاده کرد.

  • امکان استفاده مجدد

این یونولیت‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند و با توجه به ویژگی‌هایی همچون عدم واکنش‌پذیری، مقاومت در برابر فشار و رطوبت و… می‌توان به کرات از آن‌ها استفاده کرد. در حقیقت این یونولیت‌ها از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردارند و می‌توان صدها بار از آن‌ها بهره برد.

کمک به سهولت حمل و نقل محصولات، عدم افزایش وزن محصول، سازگاری با محیط زیست، امکان سفارش و تولید در ابعاد و اندازه‌های مختلف، تقویت ساختاری بسته‌ بندی‌ها و… از دیگر مزیت‌های یونولیت‌های محافظ حبه قندی هستند.

مهم‌ترین کاربردهای یونولیت محافظ حبه قندی

ویژگی‌ها و مزایای متعددی که برای این یونولیت‌ها عنوان شد باعث می‌شود که کاربردهای متعددی در صنایع مختلف خصوصاً بسته‌بندی داشته باشند. از جمله مهم‌ترین کاربردهای پلاستوفوم‌های حبه قندی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. یونولیت حبه قندی در صنعت لوازم خانگی برای بسته‌بندی انواع تجهیزات مختلف مانند لوازم شکستنی، لوازم آشپزخانه و… استفاده می‌شود.
  2. از یونولیت بسته‌ بندی حبه قندی می‌توان برای محافظت از لوازم آزمایشگاهی، مواد دارویی و شیمیایی و… بهره برد.
  3. این یونولیت‌ ها می‌توانند از انواع لوازم الکترونیکی، لوازم برقی و… محافظت کنند.
  4. این یونولیت‌ ها به واسطه ابعاد و اندازه‌ای که دارند می‌توانند فضاهای خالی اطراف هر نوع وسیله را در کارتن‌ها و بسته‌بندی‌های مختلف پر کرده و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری کنند.
  5. برای محافظت از انواع تجهیزات آسیب‌پذیر مانند آینه، شیشه، ظروف کریستالی، تخت، کمد، میز، صندلی، جعبه‌های مختلف و… به کار می‌روند.

 قیمت یونولیت حبه قندی

یونولیت محافظ حبه قندی همانند انواع یونولیت‌ های بسته‌ بندی، سقفی، ورقه‌ای، فشرده و… می‌تواند ویژگی‌ها، خصوصیت‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی داشته باشد به همین دلیل قیمت آن نیز می‌تواند تحت تأثیر فاکتورهای متعددی باشد. از جمله اصلی‌ ترین عواملی که می‌توانند بر روی قیمت این یونولیت‌ ها تأثیر داشته باشند می‌توان به مواردی همچون ابعاد و اندازه، میزان دانسیته و ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی یونولیت، حجم و مقدار، نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، برند و شرکت تولید کننده، ظاهر و ساختار یونولیت، مقاومت در برابر حریق، آب و مواد شیمیایی، استانداردهای تولید و گارانتی، وزن یونولیت و … اشاره داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات